Avete una quistione?Chjamateci:0086-15355876682

Cumu sceglie un bloccu di valvula?

Per i cunsumatori, hè più criticu di sceglie un bonubloccu di valvula, cusì sceglite cun cura è paragunate parechji pruduttori.

L'editore quì sottu vi dici i cunsiglii per sceglie i lockouts di valve

1. Fighjendu i normi di teste, i serrature di hardware in tuttu u mondu anu specificazioni assai strette.Per risparmià megliu i costi, i picculi pruduttori ùn seguitanu micca e specificazioni, è e grande marche generalmente seguitanu e specificazioni.

2. Tu avissi a sceglie una grande marca o agenti di marca cù una alta reputazione è una longa storia à unisce.Perchè anu una forza ecunomica sufficiente è un sistema d'applicazione stabile per assicurà l'articuli di serviziu è i servizii di mantenimentu dopu a vendita, ponu prevene i disputi causati da prublemi di qualità di u produttu.

3. Valves sò spartuti in valves gate, valves farfalla, valves globu, valves rotary, etc.. Per quessa, i tipi di valve nicissariu deve dinù esse stabilitu quandu sceglie lockouts valve.

4. lockouts Valve pò sceglie una varietà di materiali, secondu à l 'ambienti naturali di l 'applicazzioni serratura, comu lu seccu di u gasu, s'ellu hè altu temperature, s'ellu deve esse risistenti à currusioni, è sceglie una serratura adattatu.

5. I specificazioni di a valvula, secondu e diverse specificazioni di a valvula, sceglite u adattatuserratura di valvula.

bloccu di valvula a sfera 

6. Verificate s'ellu i segni è i segni di l'imballu di lockout valve sò cumpletu (cumpresu u standard naziunale di u pruduttu, u gradu, u nome di u fabricatore, l'indirizzu detallatu è a data di fabricazione) se u materiale di fattura hè ferma, è s'ellu hè u cuntenutu di l 'istruzzioni di usu hè coherente cù u pruduttu, è strettamente impediscenu l'esaggerazione è i fatti oggettivi ùn currispondenu micca.


Tempu di Postu: Aug-15-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi