Avete una quistione?Chjamateci:0086-15355876682

Cumu assicurà a sicurezza in l'atelier di stampa di Hasp Lock

Aghju travagliatu cum'è un attellu in 2 imprese chjuche è mediu.U primu hè un attellu di assemblea è u sicondu hè aserratura di serraturaattellu di stampa.Ci vole à dì chì solu deve esse un attellu di fabricazione, s'ellu hè un attellu di assemblea o un attellu di stampa di serratura hasp.I prublemi di pruduzzione di sicurità sò i primi à esse evitati.U primu attellu di assemblea ch'e aghju fattu cunsidereghja principarmenti a sicurità di l'elevazione, a saldatura à l'arcu d'argon, è u cunsumu di l'electricità;mentre chì l'attellu di stampatura di serratura Hasp hà punzonatrici d'alta velocità, rettificatrici CNC, cunsumu d'electricità è pruduzzione chjuca è mediana.equipment, etc, chì a so sicurità hè presa in contu.

Ùn hè sempre chjaru induve è quandu l'accidenti di pruduzzione di sicurezza si saranu.I gestori di l'impresa è u persunale di u funziunamentu ponu solu aduprà metudi di ricerca scientifica è regule è regulamenti per furmulà norme è prevene accidenti di sicurezza.Per quessa, hè assai impurtante per fà l'ispezione regulare è u mantenimentu di a machina è l'equipaggiu à tempu.

lockout hasp 

A chjave per u travagliu sicuru in userratura di serraturaL'atelier di stampatura include:

1. Strictly rispittà di varii specificazioni tecnicu di funziunamentu di sicurità.

2. Sempre cunduce l'educazione di sicurità, fate un bonu travagliu in riunioni settimanali, è rializeghja regularmente una rettifica curretta per eliminà i periculi di sicurezza potenziali.

3. Implementà "a sicurità prima, prevene i prublemi prima ch'elli succedenu".

4. Wear articuli di prutezzione di u travagliu in cunfurmità cù i rigulamenti, è mette in cuscenza a sicurezza di a produzzione.

5. U persunale di l'operazione speciale deve tene un certificatu di operazione speciale per entra in u postu.

6. L'apprendisti è l'altri studienti devenu esse guidati da u maestru è ùn ponu micca operà solu.

7. Ancu s'è i registri di pruduzzione è di prova sò cumpleti, deve esse verificatu currettamente dopu à u turnu, sbulicatu in u locu, è i finestri è e porte deve esse chjusu.A materia prima chjave deve esse strettamente amministrata per prevene a perdita.

8. L'altri staffi tecnichi o micca di l'equipaggiu sò pruibiti di uperà machini è equipaghji.

9. Per a machina chjave è l'equipaggiu (cum'è u centru di gestione di l'utensili CNC), i metudi di gestione di u persunale à tempu pienu sò richiesti, a sanità ambientale hè pulita, è a distruzzione hè pruibita.


Tempu di post: 23-May-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi