Avete una quistione?Chjamateci:0086-15355876682

Introduzione à e caratteristiche è l'usi di i serrature di valvule!

1. Userratura di valvulahè faciule d'installà è operà, è hè cunvenutu à aduprà.Hè fatta apposta da platti d'acciaio inox di qualità industriale è materie prime di poliester.

2. Durable.Eccellente struttura di serratura di denti di squalo biancu,

3. U clamp di a valvula di a porta hè più compactu è più fermu.

4. Cù funzioni cumpleta, si pò serratura valves gate di spicificazioni cumuni è mudelli à anguli oblique.

5. U pianu di disignu flexible di u bracciu, u fattore di sicurità pò esse migliuratu più precisamente.

6. Cù una bona resistenza à u calore, a resistenza à a corrosione è a resistenza di solubilità, pò esse usata in una varietà di ambienti naturali estremi.

bloccu di valvula

Usi principali di i prudutti di serratura di valvola: 1.Valvole a farfallautilizatu in u petroliu crudu, i pianti chimichi è i sistemi di pipeline di produzzione industriale.

2. Adupratu per valvole a farfalla di prutezzione di sicurità di sistemi di pipeline in dipartimenti di u guvernu cum'è l'ingegneria di conservazione di l'acqua, l'ingegneria di l'energia elettrica è l'ingegneria municipale.

3. Adupratu per a prutezzione di salvezza di valvole a farfalla in sistemi di pipeline di grande è mediana dimensione, cum'è l'industria farmaceutica, l'industria di carta, l'azzaru, e bevande, etc.

4. Valve a farfalla utilizata in u mantenimentu di sicurezza di i sistemi di pipeline, cum'è l'industria di a custruzzione, i quartieri residenziali di u serviziu cummerciale, a stallazione di fontaneria di l'abitazione è a decorazione di l'internu.

5. Applicabile à tutti l'altri sistemi di pipeline, cum'è valvole di farfalla è equipaggiu di prutezzione di salvezza.


Tempu di Postu: Dec-27-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi