Avete una quistione?Chjamateci:0086-15355876682

Introduzione à i Vantaghji di u Lockout Universale di Valve

Introduzione à i vantaghji dibloccu universale di valvula

A. U cilindru di serratura hè cumpostu di materiale di nylon PA di produttu di gomma, foglia d'acciaio inossidabile dentata è materia prima di anellu in acciaio inox.

B. U novu pinze di bocca aperta pò esse posti nantu à l'anellu chjusu è appiicati nantu à u manicu largu.

C. Si pò ancu esse usatu per chjude leve di grande è mediu, manichi in forma di T è altri equipaghji industriali chì ùn ponu micca esse fissi.

D. 1/8″ (3.2mm) di polietilene guaina filu di cable d'acciaio inox pò esse usatu cum'è accessori di cable.

E. Lockout di valvula universale: adattatu per manichi più grande cù una larghezza tutale di 4 cm (manichi più grande cù un grossu di 2,8 cm).Adatta per a valvola di porta, valvola a sfera, valvola a farfalla, etc. Bloccu di valvula di sicurezzacaratteristiche di a serie di prudutti:

1. Easy à stallà è upirari, facile à aduprà.

2. Fattu d'acciaio di qualità di produzzione industriale è materie prime di poliester, durable.

3. L'eccellente disignu di clamping di grandi denti di squalu biancu face ubloccu di valvula a sferapiù strettu è più forte.

4. Hà funzioni cumpletu è ponu chjude e valve di sfera di specificazioni generale è mudelli in un angulu oblicu.

5. U disignu flexible di l'immobilizzatore fissu migliurà u fattore di sicurità più precisamente.

6. Hè una bona resistenza à u calore, a resistenza à a corrosione è a resistenza di solubilità, è pò esse usata in diversi ambienti naturali estremi.

 bloccu universale di valvula

U scopu principale di u bloccu di valvula universale:

1. Hè adattatu per u mantenimentu di salvezza di e valvole di porta in u petroliu crudu, a pianta chimica è u software di u sistema di pipeline di produzzione industriale.

2. Hè adattatu per u mantenimentu di sicurezza di e valvole di porta in u software di u sistema di pipeline di i dipartimenti di u guvernu cum'è l'ingegneria di conservazione di l'acqua, l'ingegneria di energia elettrica, l'ingegneria municipale è cusì.

3. Hè adattatu per u mantenimentu di sicurezza di e valvole di porta in u software di sistema di pipeline di grande è mediana dimensione, cum'è industria farmaceutica, industria di carta, industria di l'acciaio, industria di bevande, etc.

4. Hè adattatu per u mantenimentu di sicurezza di e valvole di porta in u software di u sistema di pipeline, cum'è a decorazione di l'internu di u pipeline, cum'è l'industria di a custruzzione, i quartieri residenziali di serviziu cummerciale, è l'abitazione di casa.

5. Hè adattatu per tutti l'altri software di sistema di piping furnutu cù valvola di porta per furnisce u mantenimentu di salvezza.


Tempu di Postu: Feb-22-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi