Avete una quistione?Chjamateci:0086-15355876682

Precauzioni per Lockout and Tagout of Safety Padlock

E precauzioni per u lucchetto di sicurezza prima di chjappà è tagging includenu principalmente i seguenti punti:

1.First verificà s'ellu ulucchettu di sicuritàellu stessu hè in boni cundizioni è s'ellu si pò esse usatu bè.Verificate s'ellu hè cumpletu è precisu tutti i cuntenuti chì deve esse cumpletu in a lista di cuntrollu.Solu quandu ùn ci hè micca prublema dopu à l'ispezione, pò u serratura ètagesse realizatu.

2.When serratura è tagging, impiccà a carta à esse hooked nant'à u serratura, e poi spegne l 'alimentazione principale di u dispusitivu.

3.Dopu chjappà è tagging, tutti l'impiegati in l'area di travagliu deve esse avvisati attraversu diversi canali chì u so equipamentu hè statu chjusu.Senza permessu è a presenza di persunale pertinente, nimu ùn hè permessu di sbloccare u prugramma di serratura di l'equipaggiu à vuluntà.Solu u persunale chjusu o u persunale autorizatu sò qualificati per liberà a prucedura di serratura di l'equipaggiu.

1 副本

4.In u prucessu di stallazione, riparazione, custruzzione, mantenimentu, ispezione è funziunamentu, se i merchenzie immagazzinati sò merchenzie periculose o l'energia hè facilmente liberata di colpu è causanu ferite, prima di queste operazioni, tutte e fonti d'energia potenzialmente periculose deve esse isolate è chjusu è tagged.

5.Before chjusi è etichettatura, tutti l'operatori affettati da questu isolamentu, l'equipaggiu è i sistemi affettati devenu esse notificati, è l'operazioni currispundenti deve esse firmatu.

6.Employees chì operanu chjusi è tags deve cuntrollà currettamente l'equipaggiu è i sistemi per eliminà è tagliate ogni energia residuale, è per assicurà chì e macchine, l'equipaggiu è e linee sò in un statu di energia zero prima di inizià a riparazione o mantenimentu.

7.Dopu chì l'operazione di riparazione o di mantenimentu hè finita, prima chì l'equipaggiu è u sistema sò ufficialmente ripresu, u persunale è u numeru pertinenti deve esse cuntatu bè è verificatu per assicurà chì tutti i persunali pertinenti in u situ anu lasciatu u situ è ​​abbandunatu l'equipaggiu è u sistema. .

8.Records pertinenti deve esse fatta per ogni labelling è chjusi, per assicurà chì u chjusi è tagging sò realizati in cunfurmità cù e prucedure currette.


Tempu di post: 30-aug-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi